19.3.11

Nu är du... tonåring!!!

Jag fattar inte hur fort tiden går! Ett exempel då: Fia, idag fyller du 13 år. 13 år! Du blir ju tonåring! Vad hände med "hästlekarna" i skogen? Vi galopperade runt som galningar! Du med namnet Skugga och jag med namnet Angel. Men din häst skulle alltid vara snabbast!
Du och jag 2008
Du Jonna och jag, också 2008
Och nu är du stor. En tonåring. Och vi är fortfarande bästaste bästa vänner! Här kommer MÅNGA bilder från 2010-2011!!!
50-tal 4-ever!
U and me 4-ever!
Never forget me!
Snygga och läskiga är vi!
Vi har haft 80-tals fest också!
Mumsiga muffins bakar du! Du är så fin min Felicia...
...även om du kan trassla till det ordentligt ibland!
Ja, ja som sagt, tiden går så fort och nu är du tonåring. Men det gör dig inte värre. För du blir bara vackrare och vackrare för varje dag som går. Och jag hoppas att våran vänskap är lika tajt om 10 år! Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar