31.3.11

Lilla vickevire...


Hejj!

Idag spelade vi fotboll i kapp-rummet på skolan och det slutade med att jag fick åka till sjukhuset. Jag fick bollen på lillfingret, och inte trodde jag att det skulle vara så farligt. Men det gjorde ont och jag gick till skolsköterskan som skickade mig till vårdcentralen som skickade mig till röntgen på sjukhuset och till sist blev det akuten. Lyckat! Det visade sig att en bit av benet i lillfingret hade lossat :( Men jag slapp i alla fall att gipsa så nu har jag bara ett stöd-förband. Skönt! Nu känns det mycket bättre. Det bara ömmar lite ;)

Puss till min goa mormor som körde mig till sjukhuset och satt där och väntade med mig!

Kram/ Alice

2 kommentarer:

  1. Vilken otur! Skönt att slippa gips i alla fall, puss å kram fr Julia ps Tobbe hälsar oxå ds

    SvaraRadera