21.3.11

Ida och jag 4-ever

Hej alla underbara!

Idag har jag och Ida varit ute och fotat lite... Here are some picture!
Sötisar ;)
Fotograf: Ida
Fotograf: Jag
Pösssss pössss
Idas skor och mina skor...
Älskar dig!
Vi mötte Nemo och Colan också. Två supergölliga hundar! Nemo på bilden ovan, han är jättegosig och snäll :)
Colan är lite busigare!
Jag och gosiga Nemo ;)
Lite najjsig bild, säger stolt fotograf ;)

Vi försökte att gör ett hjärta.. det gick väl sådär! Men vi vet att vi har en egen del i varandras hjärtan ändå, och det är ju det som räknas.

Det finns så många fler bilder, men dom här är de bästa. Ni klarar er väl?

Puss o kram!

1 kommentar:

  1. Hej Alice! E Ida lite blek - eller? ;)
    Jättefina foton! Ställer du kameran på stativ när ni är bägge på bilderna? Puss o kram fr farmor

    SvaraRadera