27.3.11

Bieber fever!

Nu har vi kommit hem och är helt uppe i varv! FILMEN VAR DEN BÄSTA JAG NÅGONSIN SETT!!!!!!!!!!!!!! Hahaha jag grinade, skrek, skrattade och tja... ALLT! Han är så söt! Han är så snygg! HAN är allt!! 3D var det också så det kändes soom om man var med i publiken, på scenen, bakom kulisserna.. och helt plötsligt kan jag allt om honom! Ni som är stora fans (som jag och Fia) MÅSTE verkligen se den!!
Hahahah vi bjuder på bilderna ;) Snygga 3D-brillor...NOT!

Nu ska jag försöka sova. Har inte hämtat andningen riktigt än och jag skakar fortfarande i benen. Jag vet i alla fall vem jag kommer drömma om inatt... Det värsta är att jag aldrig kommer träffa honom :(

I LOVE YOU JUSTIN!!!

Kyss/ Alice<3

4 kommentarer:

  1. haha, söta ni är (a Puss<3

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj...:) Blir nog ingen sömn i natt nej...men nu skall du i alla fall gå och lägga dej min förälskade lilla docka:) Puss - nu kommer jag upp och kollar dej!

    SvaraRadera
  3. Härligt Alice!! Underbart! Jag minns plötsligt hur jag för 50 år sedan var till Svenska Mässan i Göteborg och såg Cliff Richard live och skrek och tjöt så jag nästan svimmade och sen inte hade någon röst på flera dagar. Ett underbart minne! Puss o kram från farmor

    SvaraRadera
  4. Hej Alice! :)
    Vilken fin blogg du har :D
    Jag har kollat din blogg lite innan och den är jätte fin :)
    jag har själv börjat blogga så kolla gärna in min blogg också :)
    kram/clara

    SvaraRadera