7.2.11

Min fina lilla Beata och jag...

Hejj på er!

Hoppas att ni har haft en mysig helg? Det har jag haft! I lördags så var jag, Adam, Alva, pappa och Karin och bowlade i stan. Vi åt snacks och drack fanta. Det var jättemysigt! Sedan tog vi bussen hem och lagade middag och tittade på melodifestivalen. Mina favoriter gick direkt till final!

I alla fall, jag tänkte visa lite bilder på mig och min lilla, gulliga lillasyster. Riktigt mysiga stunder!

Eller ja, sedan så kunde jag inte låta bli att ta med två bilder på bara Beata... En utan napp och en med! Vilken är sötast? Båda såklart! Haha, tycker jag ;)
Mys-stund i mitt rum.
"God morgon storasyrran! Nu ska du vakna och komma upp och prata med mig. För det tycker jag är roligt!"

Morgonstund... Så mysigt att bara ligga och lukta på henne en stund, då hon är så nöjd och glad. Man får passa på ;)

Många kramar från mig <3

1 kommentar:

  1. Åhhh så söt hon är (å du med). Himla roligt att se henne. Puss o kram fr farmor

    SvaraRadera