14.2.11

Happy Valentines Day!

Idag är det Alla ♥ Dag och då ska man tala om för de man älskar hur mycket man... älskar dom. Jag delar mitt hjärta med min stora underbara familj och mina fantastiska vänner. Både familjen och vännerna finns alltid när jag behöver dom. Det spritter i hela kroppen när jag tänker på all den kärlek som finns runt om mig

Tyvärr så ligger jag bara hemma med hög feber så jag kan inte träffa någon idag. Men det kommer fler dagar, och lite försenat gör väl inget??

Hoppas att alla ni andra har det bra. Och glöm inte att tala om för de ni älskar att ni älskar dom. Det ska man göra så ofta man kan (om man menar det), men idag är det extra viktigt...

Pussar och kramar från mig

1 kommentar:

  1. Älskade Alice! Vilket fint inlägg! (Det heter väl så - det man skriver på sin blogg) Vad trist att du är sjuk - hoppas det går snabbt över . Ni har väl sportlov nu eller har ni det en vecka senare än i Göteborg?
    Hälsa hela familjen och en stor hjärtekram till er alla. Din farmor

    SvaraRadera