15.5.10

Förlåt...

...för så dålig uppdatering! Men jag har inte haft någon fantasi till att skriva. Det här vädret gör mig deppig och uttråkad :(. Igår var det fint men idag är det samma som det har varit hela veckan. Det känns som om det är oktober fast det är fel färg på träden...
-
Jag skickar det här lilla hjärtat till er som oxå bli nerstämda av vädret och behöver lite värme och glitter. Jag vill ut och ta kort! Men det är inte kul att ta kort på regn! Fast vänta lite... Jag fick en ideé...
Måste rusa men jag lovar att det kommer ett roligare inlägg i morgon!
-
Puss o Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Alice!
    Tack för det söta hjärtat! Ja, inte har det varit nått höjdarväder idag, grått o regnigt.. jag som hade tänkt måla utomhus:(

    Vilka fina bilder från ditt rum i förra inlägget!

    Ja, jag la till mig som följare, gillar ju både din o din mammas fina bloggar:)

    Hoppas på sol imorgon!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej mitt hjärta!

    Va nyfiken jag blev nu...vad har hon nu hittat på?

    Jag håller med dej - idag har det känts som hösten. Men det var kul på Adams bowlingkalas:) Hoppas ni har en mysig kväll, här tar vi det väldigt lugnt, jag bloggar, Mikael och Amanda ser en film.

    Vi ses på måndag - har du sång övat?

    Puss & kram!

    SvaraRadera