5.5.10

Sommarlov!

Hej på er!

-

Åh, jag sitter och kollar igenom lite sommarbilder och jag längtar som attans! Tänk att kunna ligga och ta en tupplur i hängmattan en sommarförmiddag...

Och att åka ut på havet med sina kompisar och sin familj! Vad härligt det ska bli!

Men nu är det bara exakt 37 dagar (med helger) och 25 skoldagar kvar! Det känns skönt.
Och nu är alla nationellaporv färdiga och det känns oxå skönt.

-

Och jag tror att det har gått rätt bra! Våran fröken säger att alla har fått godkänt på alla proven. Men vi får inte reda på vad var och en fick för resultat förren det är utveklingssamtal. Eller "Mördarsamtal" som vissa kallar det ;)





4 kommentarer:

  1. Jag längtar jag med! :D
    Haha, det är typ jätte många dagar som går bort för oss, för vi ska på klassresa, besöka våra nya klasser, ha kuldag o lite annat ^^

    Kram Emilie <3

    SvaraRadera
  2. hej! vad jag kände att jag längtade till sommaren när den bilden på alva kom!! Och e det jag som har tat det kortet på er 3?? /victor

    SvaraRadera
  3. Vilken ljuvlig bild på Alva :) Den är ifrån vår gamla hängmatta va? Jag längtar också efter sommar och värme...vi ses i morgon hjärtat! Puss & kram!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att plugget går super duper bra:-) Ha en härlig vecka söta tjejen!!//Kramis Linda

    SvaraRadera