19.12.09

Super trött?

Idag så är jag super trött! Det började så här:
Klockan halv åtta så gick jag upp för att åka till saluhallen med Alva, Adam och Karin. (Pappa jobbade.)
Så här fortsatte det:
Vi tog bussen in till stan, till saluhallen där jag, Alva och Adam fick välja varsitt godis. Mums! Sedan så köpte vi lamm-kött som vi ska ha på julafton. Mer mums! Efter det så gick vi och kollade i lite affärer som jag och Karin tycker är jätteroligt men det tycker tydligen inte Alva och Adam! Så det varade inte så länge så vid 12 tiden så tog vi bussen tillbaka hem. Efter det, så är jag bara trött! Sen när pappa kom hem från jobbet så åkte vi till min farfar som fyllde år. Där fick vi både kakor, bullar, tårtor, choklad och andra bakelser. Så nu är jag propp mätt! Och super trött! Jag tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig rätt snart.
God natt och sov gott igelkott!
Jul-special kramis Alice!

1 kommentar:

  1. Sov gott mitt hjärta och sov länge i morgon! Sätt bomull i öronen så du inte väcks av dina småsyskon :)

    Puss & kram!

    SvaraRadera