2.12.09

Dundersalva?

Idag så har jag tagit spruta. Igen! Fast inte för svininfluensan den här gången utan idag så tog jag blod-prov. Det kändes inte ett dugg! I morse så la vi på någon salva som doktorn kallade för dundersalva? Jag trodde att det bara var något löjligt knep för att få barn att tro att det inte skulle göra ont, men det kändes faktiskt ingenting! Vilken lycka för mig som är så sprut-rädd! Precis som Amanda, bonus syrran. Hehe, det gör inget att jag sa det Amanda va?
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kramis Alice<3

3 kommentarer:

  1. Hej!
    jag har lagt mig som följare på din blogg. Bli gärna följare på min också om du vill.
    kram Fille

    SvaraRadera
  2. Hej hjärtat!

    Du var så duktig med alla proverna :) Hoppas ni har en skön lördag - lots of love!

    SvaraRadera
  3. Hej Alice!
    Den där dundersalvan lät ju bra! Det är ju inte alls kul att ta sprutor, jag gillar inte "sticket" så nästa gång ska jag fråga doktorn om jag oxå kan få sån där salva, hihi!

    Vilken söt hundvalp du visade i förra inlägget, tror du tomten kommer med en? ;)

    Ha en härlig söndag,

    Kram Jenny

    SvaraRadera