4.3.14

Svar på kommentar XD

ännu en rumpbild
waaaaa! Snacka om lite småslampig omslagsbild... men du är så fin så det gör inget, har man en kropp som går att visa så ^^
Liten fråga bara; Vem är det som ta alla bilderna på dig när du är hemma eller utomlands? och vem tog omslagsbilden?

Svar
Hahaha åh vad jag har väntat på den här kommentaren. Jag håller med om att bilden visar en del hud, tog en lång stund innan jag beslutade att använda den och det kommer ny inom kort, men just nu får min bakdel inleda bloggen. Det är min mamma som är så snäll och hjälper mig inom modellkarriären (SKÄMT ÅSIDO). Nej men ja, i alla fall utomlands. Hemma tvingar jag antingen med mig alvisen ut eller så drar jag upp stativet någonstans där ingen ser eftersom det kan bli oerhört pinsamt att posa framför en ensam kamera. Så ja, hoppas detta blev svar på din fråga. Kram till dig

1 kommentar:

  1. Jag älskar din omslagsbild Alice. Den är så himla fin! Och alla har vi rumpor så varför inte visa den? Din omslagsbild är rolig och jättefin så du behöver inte tveka på att använda den. kram

    SvaraRadera