1.3.14

D R Ö M M A R


Drömmar och mål är något som jag tror alla påverkas av. Jag själv är en true daydreamer, försvinner gärna bort i min egen fantasivärld några gånger om dagen. Det finns så mycket jag vill hinna göra i mitt liv: Jag vill ta ett sabbatsår och bara resa till olika platser världen över, lära mig surfa på Australiens kuster, äga en takvåning i New York, shoppa loss i storstäder och bara njuta av livets goda. Så småningom vill jag sitta med mitt drömjobb och tänka "oj vad tiden går fort när man har roligt" och sedan åka för att hämta barnen på dagis med en ringprydd hand på ratten till min läckra lamborghini (hehehe). Helst vill jag bo utomlands, i USA, i en villa nära havet. Och varför skulle detta vara omöjligt? Varför skulle inte jag kunna genomföra dom här grejerna? Varför låta drömmar bara vara drömmar när det faktiskt går att förverkliga?

Jag tänker ta vara på alla chanser jag får och fortsätta kämpa för mina planer, vilka pengar och vilken tid det än kan tänkas ta. Dream it wish do it.

1 kommentar: