8.3.14

Kuala Lumpur - bildbomb

bild från google men här ser ni vårat hotell inringat 
 utsikten från min säng

 helt klart favvo-affären, så himla mycket fina sommarkläder (!!!!)





 det fanns en våning med bara barnkläder, sötaste jag någonsin sätt...











Här kommer lite bilder ifrån våra två sista nätter på resan som vi spenderade i Malaysias huvudstad Kuala Lumpur. Vi bodde på ett jättefint hotell väääldigt centralt med utsikt mot Petronas Twin Towers och andra mäktiga skyskrapor. Så najs att få se en storstad också efter ca tre veckor på beachen! Första dagen blev det mycket shopping i Suria KLLC, ett stort köpcenter som låg precis intill vårt hotell. Andra dagen började också med lite påsar i handen och sedan softade vi vid poolen hela eftermiddagen. Är så glad att jag fått uppleva hela denna resa, heeeelt amazing!!!!

Shoppingen får ni se någon dag när det närmar sig sommaren eftersom det var mest just sommarkläder jag fick med mig, puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar