23.2.14

Hemma efter en helt amazing resa













bilder från i söndags då våra kära vänner från dalarna kom, hur mysigt som helst!!

Hemma... ja, jag kan ju säga att det är blandade känslor kring detta. Känns skönt på sätt och vis och har saknat alla så sjukt mycket verkligen. Igår när vi landade åkte vi direkt till mormor och morfar och fikade, supermysigt! Sedan kom Jacko och hämtade mig, går inte beskriva hur underbart det var att bara se honom efter tre veckor, galet. Stannade hos honom hela eftermiddagen och kvällen tills jag somnade haha, lite jetlag sådär...

Men sedan så börjar ju vardagen snart rulla på som vanligt igen. Försöker skjuta upp allt plugg som ligger framför näsan på mig men nej, bara och bita ihop. Eftersom jag valde att njuta till max sista dagarna så blev det inte speciellt bra bloggning men berättar mer om resan + bilder under veckan. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar