15.2.14

Happy Valentines Day







 scandinavien samlad över en mojito ;)






Igår var det ju som alla förhoppningsvis vet alla hjärtans dag, en dag som jag tycker är värd att fira vilket vi verkligen gjorde här! Alla inbjudna gäster skulle vara klädda i kärlekens färger rött eller vitt. När firandet började så samlades vi under palm-hjärtat på stranden där vi fick knyta band kring händerna på dom man tycker extra mycket om. Det var jättemysig stämning verkligen och vi träffade två familjer från Norge och Danmark som vi spenderade kvällen med. Men jag längtade efter alla mina hjärtan där hemma en sån här kväll, hade önskat att jag kunde ha er allihopa här... Hoppas i alla fall att alla spred lite extra kärlek igår, puss och kram!

Vill även passa på att säga grattis till min emmis som fyller 16 bast idag, hoppas du får en underbar dag hjärtat, saknar dig hur mycket som helst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar