10.5.13

10 maj - grattis på födelsedagen Adam ♥

Idag skulle Adam fyllt 13 år. Självklart firar vi detta, det kommer alltid vara hans födelsedag. Så vi åkte ner till havet nu på förmiddagen, la rosor i vattnet och bara tänkte en stund. Kan inte förstå att han redan skulle vara tonåring, det känns fortfarande som om han är 11 år precis som han var när han lämnade oss för ett och ett halvt år sedan. Hur skulle han se ut nu? Vad skulle jag köpt i födelsedagspresent? Vilket hade varit hans största intresse? Fortfarande Star Wars? Det finns så många obesvarade frågor. Jag kan inte sluta tänka på allt det där. Speciellt inte idag.

Älskade lillebror, jag saknar dig mer och mer för varje dag som går. Ditt sätt att sprida glädje, alltid var du så glad. Du har ett obyggt lego-star wars skepp under din säng som du fick din sista födelsedag, jag tänkte försöka sätta ihop det idag. Jag vet att du är här med mig, bara inte fysiskt. Älskar dig mest av allt, och grattis på tonårsdagen brorsan 

2 kommentarer: