10.5.13

Spk














Snälla kan du inte lägga upp nån video när du sjunger :)

Svar:
Har fått flera sådana här kommentarer nu och jag lovar att jag ska lägga upp något så fort jag känner mig nöjd! Försöker få tag i någon som filmade då jag och Johanna sjöng på konfirmationen, isåfall får ni kanske se den :)

Åh, vart kommer dom aprikosa conversen ifrån? Har letat jätte mycket efter sådana skor! Tacksam för svar, kram :)

Svar:
Det är min kompis skor och jag vet inte vart hon köpt dom, hon mindes inte själv heller tyvärr :(

Hej! du skriver alltid att du träffar kompisar som du inte sett på länge.. hur många kompisar har du egentligen. Du har alltid underbara dagar underbara kläder, gör alltid något träffar alltid någon jag är så avundsjuk på ditt liv. Har du aldrig normala dagar med läxor och Tv?

Svar: 
Oj, det är konstigt att du fått den uppfattningen haha! Jag gör verkligen inte alltid roliga saker, men jag väljer att skriva om det som jag själv tycker är intressant att läsa om på andras bloggar. Pluggar nästan varje dag och tittar så gott som alltid på tv en stund varje kväll. Träffar inte alls mina vänner ofta, därför blir det att jag skriver att jag det var längesen vi sågs osv. Så ja, jag väljer vad jag själv tycker om att läsa!

Ska du ha den klänningen på skolavslutningen? <3

Svar:
Nej det ska jag inte! Min avslutningsklänning får ni se den 13 juni ;)

Tack för alla andra söta kommentarer också, blir verkligen jätteglad! Bäst är ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar