6.10.12

Tipsar!

Tänkte tipsa om lite hudvårds-produkter som jag använder. Vänstra bilden är smink-borttagning och ansiktskräm från dermalogica. Mamma beställer dom från usa men jag tror även att dom finns att köpa här i Sverige. Krämen använder jag varje gång efter att jag har duschat eller tvättat ansiktet och det som är så bra är att den bara återfuktar huden, den är alltså inte fet.

Högra bilden är en bodyscrub från body shop. Mamma köpte den i veckan och jag testade den för första gången idag och vilken skillnad det blev! Har haft mycket plitor på armarna och dom försvann nästan helt nu när jag skrubbade med den.

2 kommentarer:

  1. Hej alice! Jätte fin blogg!
    Jag undrar vart du har köpt den scruben :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så mycket! Jag köpte den på the body shop :)

      Radera