11.10.12

Dagens


 

// stickad tröja - h&m // svarta jeans - dr.denim // skärp - chelsea // boots - ? //

Halluu!
Har varit på toppen humör idag men samtidigt sjukt trött. Känner mig helt utpumpad? Jag, Karin och Felicia skulle gått och tagit spruta också och för första gången var jag inte nervös när vi stod där utanför. Kändes jättebra! Men självklart var vaccinationen inställd just då. Blev skit sur, hade ju äntligen samlat mod haha :( 

Nu är jag i alla fall hemma och ska sätta mig med lite läxor och annat. Blir till att sova tidigt ikväll, längesen jag var såhär trött... 

4 kommentarer:

  1. Så grymt fin e du!!! <3

    SvaraRadera
  2. Så fin är du Alice !

    SvaraRadera
  3. hur snygg får man vara? asså detta är inte okej kåmpis <333

    SvaraRadera
  4. åh du är så fin Alice!
    Hur tar du dina outfit bilder, har du stativ eller är det någon som tar dom på dig? :)
    kram!

    SvaraRadera