15.5.14

BLOPPIS





Denna underbara bikini fick jag hem från en brittisk sida som heter DorothyPerkins för ca två-tre veckor sedan. Tycker den är så otroligt fin men den var för stor i underdelen... Hade jag kunnat så hade jag skickat tillbaka och bytt till en bättre storlek men det är tyvärr försent... Så nu säljer jag den istället här på bloggen! Lapparna sitter kvar. Överdelen är vadderad alltså "push-up" vilket gav väldigt fin form, kan vara bra att veta. Jag köpte den för 287 riksdaler men vid snabb affär skulle jag kunna tänka mig ett lägre pris.

Underdel stl. 36 men passar snarare en 38
Överdel stl. 40 men denna var dock något mindre i storleken än vanligt, alltså satt den bra då jag vanligtvis har 38

Vid intresse, skriv till mig på facebook: Alice Lundberg eller maila till aliceiholm@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar