16.6.13

SOMMARKONSERT 2013












Igår gällde det, sommarkonsert! Var där redan från 10 på morgonen för att hinna repa, bli sminkade, fixa hår och prova kläder osv. Hade det verkligen hur bra som helst, alla är så goa. Vid fem började själva konserten men vårat nummer var allra sist så vi hade fortfarande gott om tid. Innan vi skulle ut på scenen så var jag faktiskt inte alls nervös, kändes som om jag skulle kunna göra det i sömnen så många gånger som vi tränat! Och allt gick jättebra, gjorde några små tabbar men förhoppningsvis bara sånt jag själv märkte. Hade i vilket fall som helst så sjukt kul, ville inte lämna mina fina tjejer när vi skulle hem! Känns så sorgligt att vi inte ska göra detta en gång till, saknar dom redan :(((( Vill tacka alla för en fantastisk föreställning, speciellt min songcoach Marie och koreograf Viktor, helt grymma!! Bästa på länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar