25.6.12

Bio x2



 Så går det när man bombar min telefon med ego-bilder...
Förlåt för dåliga bilder, alla är tagna med iPhonen.

Hemma efter en sjukt bra dag/kväll med goa människor! Först var jag på bio med Emma och Abrar. Vi såg LOL och den var jättebra. Något jag rekommenderar! Sedan träffade jag Shaban och så tog vi bussen in till stan (igen) där vi träffade Haidar och Ali. Så gick vi fyra på bio! Haha, vi kollade på The Dictator och skrattade en del kan jag säga.. Har saknat Haidar så himla mycket så det kändes såhääääär bra att träffa honom idag. Älskar dig bästa. Tack för denna dagen alla goa!

I morgon har jag lovat Alva att vi ska åka och bada så det blir mysigt. Upp tidigt och direkt till simbadet, efter det så kanske vi hyr en film och åker hem och bara slappar i soffan. Ha det bra!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar