28.6.12

BILDBOMB - min prinsessa







Hej!

Förlåt för dålig uppdateringen men det gäller att ta vara på dom soliga dagarna. Bjuder på några bilder på Emma från igår, finns det någon vackrare/snyggare? Tror inte det! Älskar dig så otroligt mycket gumman. LÄÄÄÄÄNK till goingens blogg.

Idag satt jag ute i solen en stund på förmiddagen och sedan drog jag in till stan med Amanda. Fick köpt en efterlängtad bikini som jag kommer använda mycket i sommar! Kanske lägger upp bild senare. Längtar sjukt mycket till måndag också, säger dock inte varför.. hihi hemlig jag är ;)

Nu ska jag umgås med min kära familj som betyder världen för mig. Underbara är ni allihopa, älskar er. Tack för att ni alltid ställer upp för mig.

Puss och hej - hörs senare eller i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar