21.5.12

Grym dag


Halloooo!

Idag har vart en helt awsome dag! Vi fick håltimma en lektion så det blev två timmar lunch-rast. Jag och Fia satt och grötade i solen hela tiden - vi kom också fram till att man blir så mycket gladare när det är fint väder. Haha! Efter skolan så drog jag och Karin ner till hennes båt och stekte. För himla härligt! Pratade ut gjorde vi också, det kan man behöva ibland. Älskar dig gumman♥ Fortfarande kramp i fötterna.. men jag är i alla fall bättre än dej ;*

När jag kom hem så grillade vi och åt ute. Kärlek till detta väder asså!
Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen - pussar!

2 kommentarer:

  1. tyvärr vet jag inte vart den är köpt, jag köpte den när jag va i stan med mamma och då gick vi bara förbi affären så såg jag den där och vi gick in och köpte den men det va en konstig affär som jag inte vet vad den heter :( jag going?? tss...DU kan va en, tussen ;) HAHAAH!

    pusssisar ;* <333

    SvaraRadera
  2. Läckra bilder! Visst är det härligt att det äntligen blivit sommar! Jag "doppade" mig igår fast det var svinkallt i vattnet. Längtar till lördag för då ses vi väl? Puss o kram fr farmor

    SvaraRadera