29.10.11

Höstmorgon

God morgon alla fina läsare!

Idag har vi underbart härligt väder här. Solen skiner och det är helt vindstilla. Perfekt höst-väder! Så för en timme sedan tog jag mig en sväng med kameran. Vilka fantastiska färger det finns!


Idag blir det en softdag hemma tror ja om jag inte tar en sväng till stallet och gosar lite med hästarna, det var så längesedan jag träffade mina älsklingar!

Nu har vi LOOOOOV! Skönt! Även om det bara är en vecka så är det skönt med en pause från skolan. Nu är det ju halloween också, så jag, lillasyrran och grannarna drar la ut och skrämmer upp lite folk på söndag tror jag ;)

Hoppas att ni får en härlig lördag där hemma!
Puss och kram Alice

2 kommentarer:

  1. Vad heter det stallet du rider på ?????

    SvaraRadera
  2. Svar: Jag rider hos min mammas kompis och tar mest bara hand om hästarna så det är liksom ingen "ridskola" utan ett privat stall.

    SvaraRadera