1.10.11

Grattis älskling!

Ja, idag är det min underbara vän Ida som fyller år! Grattis tusen gånger min finaste, sötaste och bästa! Du har stor plats i mitt hjärta och jag älskar dig.
Vi har så många underbara minnen tillsammans! Dagar som vi aldrig glömmer. Det känns som igår men tittar man på bilderna så ser vi hur längesen det egentligen var, men hur fort tiden har gått...
Det har alltid varit du, jag, Adam, Ebba, Alva och Elsa. Och det kommer det alltid att vara! Vad som än händer i våra spridda liv.

Från små, små flickor och pojkar...
...blev du helt plötsligt stor flicka, då var det sommaren 2009.
Och sedan gick åren och det blev 2011. Ett fantastiskt kul minne var när vårat grymma gäng hade Hollywood-party!
Du var ju såklart snyggast på hela partyt ;)
Också blev det ju till att tälta i somras också. Trevligt, trevligt! Tyvärr så kunde ju inte Adam vara med i år :(
Tillslut förvandlades du till denna fina stora flicka och du blir bara vackrare och vackrare för varje år som går. Men tänk vad tiden går fort! 12 år... det är inte illa!

Älskar dig min underbara tjej! Låt oss bevara de vackra minnen i tryggt förvar i våra hjärtan där dom hör hemma. Till mig kan du komma om du vill gråta, skratta, är förbannad på någon eller bara vill prata. Och jag vet att jag kan komma till dig också. Vi finns för varandra 24-7 helt enkelt!

Det här inlägget skulle ju varit på din födelsedag den 1 oktober men det här hänt alldeles för mycket igår och idag. Och det vet du ju. Hoppas att du fick en fin födelsedag igår trotts allt annat!

Puss och kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar