5.6.11

Julias Stjärnskott 2011!

Hejsvejjs!!

Igår var jag med och tävlade i Julias Stjärnskott 2011! Det var jättekul men supernervöst! Vi var åtta stycken som deltog från Torslanda, tre killar och fem tjejer. Alla var megaduktiga så det var hård konkurrens. Men tillslut var det bara tre som gick vidare (då alla fick rösta) och så fick domarna avgör vem av dom tre som skulle få vara med och delta i finalen den... ja, någon gång i juli tror jag ;)
Jag sjöng en låt som heter "Crazier" med "Taylor Swift".
Dom tre som gick vidare var jätteduktiga! Själv kom jag fyra, precis som alla andra som inte gick vidare. Men jag är jättenöjd och det var shiiiiiit kul!! Tillslut var det en kille som vann - Max - och han var grym! Men som programledaren sa: "Ni är alla vinnare!"
Lycka till i finalen Max!

Denna tävlingen kommer jag absolut vara med i nästa år också! Det var så himla roligt!

Kram Alice<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar