3.4.11

Broken heart...

Blir ett snabb-inlägg nu. Jag vill bara berätta att vi kommit hem nu efter en underbart fantastisk film! Jag har gråtit mer än förra gången för jag älskar honom verkligen! Gråter nu också, han vet ju inte ens att jag finns! Det är förskräckligt! Han som är så... Gaaaaa, jag vet inte hur jag ska säga det men jag skulle verkligen göra allt för att bara få se en skymt av honom! Justin Drew Bieber!

Ja, ja, det är bara att släppa det nu. Kanske, kanske kommer jag få se en konsert men jag kommer aldrig få träffa honom. Blir så avundsjuk på dom fansen som får komma upp på scenen och, och.... ja, ni får se filmen. Även ni som inte gillar honom. Min kompis som har hatat honom innan, såg filmen och nu älskar hon också honom! Han är OTROLIG!!!! Man blir som förtrollad...

Köpte en stor, målad, svart-vit plansch på honom också som jag ska rama in och hänga upp på väggen. Kanske till och med ha den bredvid mig när jag sover ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar