26.12.10

Välkommen till världen!

Mitt i natten, till julaftonsdagen så skedde ett mirakel. Med ett leende på läpparna tog hon sig ut i fria världen: Våran Beata.

Under natten till juldagen så låg jag spänt och skruvade mig i sängen. Vad skulle hända? Skulle jag få ett syskon inatt? Och i så fall, flicka eller pojke? Tillslut plingade det till från telefonen:
Nu har Beata kommit!
Med kroppen full av lycka dansade jag runt på golvet, och om Adam inte hade sovit så hade jag skrikit av glädje! En lillasyster! En bedårande lillasyster med ögon blå och läppar röda!

Massor av kramar från mig

3 kommentarer:

  1. Goa härliga underbara Alice! Vilken ljuvlig lillasyster du fått. Stort Grattis till mamma o Mikael från Christina
    Massa kramar till dig från farmor

    SvaraRadera
  2. Vad söt hon är!!! Grattis till Camilla och Mikael;)

    Kram Johanna O

    SvaraRadera
  3. grattis alice gud va sööööt hon är, tänk att hon kom dan efter julafton oxå hälsa resten av familjen!!!!!!
    kram kram syssling alicia

    SvaraRadera