12.12.10

Nu är det jul igen och nu är det jul igen...

God morgon!

Igår kväll så var det äntligen dags att pynta granen! Guld, brons, glitter och rosetter blev mycket fint tycker jag. Vi saknar fortfarande en stjärna, men det får väl bli min och Adams handgjorda från 7 och 5 års ålder antar jag. Men den är snygg! Jättesnygg...
Undertiden vi klädde granen så åt vi godis, choklad, lussekatter och drack julmust! Mumsfilibaba!

I morgon så är det Lucia! Då ska vi gå till min gulliga Alvas dagis, för att titta när dom sjunger och så ska vi fika.

Ha det gott allihopa och hoppas att ni får en jättemysig jul! (om jag inte bloggar innan dess)

Pussar och kramar från MIG!

Psst: Jag håller på att fixa en ny julhedder!

3 kommentarer:

  1. Vad kul att få se den jättefina granen och de urgulliga tomtenissarna. Ha det mysigt imorgon och hälsa alla. Puss o kram ifrån farmor

    SvaraRadera
  2. Heej ! :D
    Jag har frågestund på min blogg just nu, så ifall du vill fråga nånting så har du chansen nu ;-)
    ifall liksom :-)

    Kram Emilie :)

    SvaraRadera
  3. Jättefin julhedder! Puss o kram från farmor

    SvaraRadera