11.6.10

Sommarlov!!!!!!!!!!

Jag och Felicia

Idag har vi äntligen slutat 5:an! Nu ska vi ha SOMMARLOV!!!!!!!-

Fast jag kommer att sakna kompisarna väldigt mycket. Men man får se till att vi träffas! Och jag har bestämt mig för att ha ett sommar-disco med klassen på våran loge. Det kan bli jättekul!-

Men nu måste jag gå för nu kommer snart några kompisar som vi träffade i Thailand! Åh, det ska bli jättekul att träffa dom!-

Jag måste bara säga det också: Visst hade Felicia sygg klänning? Jag har sagt det ungefär 100 gånger till henne men vad gör det?



3 kommentarer:

  1. Hej alice!
    Jag har oxå sommarlov nu sååå himla skönt!!!
    Jätte fina klänningar oxå!!!!!!!
    Kram syssling

    SvaraRadera
  2. Härligt med sommarlov. Ni är jättefina bägge två. Nu vill man ju att tiden ska gå riktigt sakta så lovet blir X-tra långt. Många kramar från farmor

    SvaraRadera
  3. åå jag älskar din klänning!!!<3
    och Felicias var också jättefin :)

    hääärligt med sommarlov nu :D

    SvaraRadera