19.6.10

Bröllpsyra på Holm!


Idag firar vi vår fina Kronprinsessa och Daniel på bröllopsdagen. TV:n har stått på hela dagen och till och med frukosten serverades i soffan! På bilderna så har jag tagit på mig mammas bröllopsklänning som hon hade när hon gifte sig med pappa 1994. Är den inte vacker? Det är mormor som har sytt den. Vilket jobb om man tittar närmare på den! Oj, nu sa dom just på TV:n att det bara är ungefär en timme kvar till vigseln! Och jag som ska baka bröllopstårta och plocka fram champagneglas och...
Nu måste jag rusa!
-
Många kramar Alice!
(Hoppas att Victoria har en vit-glittrig klänning med släp. Åh, jag älskar fin-klänningar!)

3 kommentarer:

  1. Jag tittar oxå på bröllopet!!
    syssling

    SvaraRadera
  2. Hej Alice!
    Vad fin du var i din mammas bröllopsklänning:)
    Visst var Viktorias klänning vacker, o vilket släp!

    Ha en fortsatt trevlig kväll!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Daniella på tjörn19 juli 2010 kl. 20:34

    hej alice ! :) gud vad du är fin i den <3 men vi får hoppas att du inte skall andvända den änn Thihih''

    SvaraRadera