16.3.10

Häst är bäst!

Hello allihopa!
-Igår så var jag och Fia (Felicia) i stallet tog hand om våra söta shettisar Charlie och Tage.

Här så kelar jag med dom två små islandsfölen inne i stallet. Det finns tre islänningar till men dom får jag skriva om någon annan dag.


Våra älsklingar Charlie till vänster och Tage till höger. Tage är så liten så det går inte att rida på honom fast än att han är sex år. Men Charlie är lätt riden, stabil och söt fast än att han är en gammal gubbe på 27 år! Även om jag vet att du inte alltid kommer att finnas här på jorden med mig så kommer du alltid att vara min älskling.

3 kommentarer:

  1. Det va kul i stallet i måndags hehe!! Ja Tage e inte den största!! Fia

    SvaraRadera
  2. Tack för din gulliga kommentar hos mig.

    Jättefina hästar du visar, tycker att dom är såå coola ;)

    KRAMKRAM // Olivia

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Är det dina/din hästar eller var ni typ på ridskola ? :o fina iaf ! :D

    sv; Tack, din header är också jätte fin! :)

    Kram! /Emilie<3

    SvaraRadera