25.3.10

Award

Hej mina vänner!


-


Jag har fått en fin, trevlig och vårig award av min mamma med bloggen




Tack mamma!
-


Den här awarden går ut på att jag ska berätta några saker som gör mig glad:-




  • Min mamma och Mikael och min pappa och Karin för att dom alltid ställer upp för mig och jag älskar dom


  • Mina syskon Alva och Adam för att jag älskar dom också


  • Mina kompisar för att dom är världens bästa kompisar


  • Upptäcka världen!


  • Vara ute med båten


  • Sommarlovet!


  • Inredning och kläder


  • Era komentarer


-



Jag skickar vidare denna awarden till 5 fina bloggar som gör mig glad:





5 kommentarer:

  1. Heeej!

    Åhhh, vad glad jag blir ! :D
    Tack sååå mycket! :)

    sv; Tack! ;)

    Kram, Emilie :)

    SvaraRadera
  2. Men vilken fin blogg du har Alice, det är första gången jag är här och hälsar på!:-) Läser ju din söta mammas blogg varje dag,*ler*!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Grattis till din award....du e jätte duktig!! Kikar in på din blogg lite då och då. Hälsa din mamma:-)
    //Kramis Linda

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att se på på dina bilder att dina föräldrar och bonus föräldrar har så kul ihop.
    Det är inte alla vuxna som kan umgås utan att bråka!!
    //Kramis igen vännen

    SvaraRadera
  5. Hej Alice!
    Grattis till awarden och TACK gulliga du för att du skickade den vidare till mig!! Jag blev jätteglad!!

    Hoppas du får en riktigt skön helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera