28.2.10

Rock Party!

I lördags så hade mamma kalas men jag skulle på ett annat kalas. Eller rättare sagt:
Rock Party!
Mamma kunde inte hjälpa mig eftersom hon hade gäster men då hjälpte mammas kompis Yvonne mig istället! Hon är jätteduktig när det gäller sånt.
Och resultatet blev...
Så här!
Jag blev väldigt nöjd med håret.

Mamma tyckte att jag såg mycket äldre ut än vad jag egentligen är och det tyckte jag också men det var bara kul! Jag kände mig riktigt cool och det tyckte dom andra på kalaset också att jag var :) Mamma tyckte att jag var väldigt fin också på något sätt...
Tack så mycket Yvonne!


Kramiz Alice

2 kommentarer:

  1. Mmmmm - mammas fina, vackra, underbara flicka! Ja, du var väldigt cool...:) Puss & kram!

    SvaraRadera
  2. Du blev skit snygg ju :D (a'

    Hoppas det var kul :)

    Kram Emilie<3

    SvaraRadera