19.2.10

Hemma

Att komma hem från Noble House i Thailand där allt är varmt och skönt och havet är som ett ljummet stort badkar är inte det roligaste! Att snön ska ligga kvar ända in i mars var inget som jag hade hoppats på! Nu vill jag bara att det ska bli sommar för nu är jag trött på snö och kallt! Varje dag framöver så kommer termometern visa - grader, - grader och - grader! Åh! Jag kommer att bli tokig! Men något som jag har längtat efter väldigt länge är svenskt lösgodis och svensk frukost!
Fler inlägg om vad vi har gjort kommer visas någon annan dag för nu så ska jag äta svensk frukost!
-
Stora kalla kramar från mig!

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Kan tänka mig att du saknar värmen men det är lika bra att gilla läget! Det fortsätter så här tills det blir på något annat vis. Kan tänka mig att ni är bruna i skinnet nu. Tack för kommentaren på min blogg. Kramis fr farmor och hälsa de du har i närheten

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Det låter som ni har haft en trevlig resa, förstår att du gärna skulle vara kvar några veckor till ;).

    Varma kramar från Thailand.
    Xini Björnmamman

    SvaraRadera