4.1.10

Taylor Swift

Hejsvejs allihopa!

Idag så tänkte jag skriva lite om Taylor Swift och smink.

Taylor är en av mina idoler för hon sjunger så himla bra och skriver så bra låtar. Tycker jag i alla fall :) Taylor är född på luciadagen år 89 och kommer från USA. På musik videon här ovan så sjunger Taylor en bra låt och så är hon sminkad så snyggt. Hon är sminkad på fyra olika sätt och alla är såå coola! Hon ser ut som en barbie-docka tycker jag! Sen så har hon ju sin super glittriga, coola gitarr också! Och kläderna! Och håret är ett av mina favoriter också! Hihi :)

Om ni vill så kan ni titta på fler videoklipp med Taylor när den här låten är slut för då kommer dom upp.

Kramis Alice

1 kommentar:

  1. Åh, henne hade jag aldrig hört förut meen hon var bra. Den glittriga gitarren var häftig ;P

    kram Fille <3

    SvaraRadera