10.1.10

Shopping

Hej på er!
-
Igår så var jag, Karin och Karins syster Katarina och hennes dotter Stina och Karins mamma Birgit och shoppade. Där köpte jag den här tröjan med texten " ME & MY BLOG".
Like a lot!
Sen så köpte jag den här super gulliga nyckel-ringen. Den passar på mig om man läser texten. Bilderna är lite otydliga för min kamera har ballat ur så om ni inte kan läsa så står det:
"Never put off `til tomorrow the shopping you can do to day."

Sen så fick jag den här söta håraccesoaren av Karin.
Den här bilden är ännu otydligare men det är i alla fall ett diadem med gnistrande pälor i.
-
Ha en mysig söndag!
Kramis Alice

4 kommentarer:

  1. Hej goa Alice! Jag skratta när jag såg nyckelringen. Det är ju mitt "motto"! Kan tänka mig att ni hade kul när ni shoppa loss. T-shirten och diademet var oxå fina. Stor kram från farmor.

    SvaraRadera
  2. Hej hjärtat!

    Va mycket fint du har shoppat! Och den där texten stämmer absolut på dej, vännen. Diademet ser strålande vackert ut - när skall du vara såååå fin?

    Ha en härlig måndag - vi hörs sedan!! Puss & kram!

    SvaraRadera
  3. Kul med shopping :D
    Kram Emilie ;)

    SvaraRadera
  4. Hej! En sån tröja som det står ME & MY BLOG på har jag fast en vit. Den är cool tycker jag.
    Kram Klara ☺ ♥

    SvaraRadera