5.11.09

This is my room

Välkommna in i mitt rum!
Min mysiga säng...
Här sitter jag och gör mina läxor, fixar på datorn, pysslar och målar. Här över har jag också min stora gosedjurs-samling. Jag kan inte få nog av gosedjur!
Mitt lilla söta sängbord som jag hittade på Brunskär bland en massa saker som skulle till sopptippen! Där hittade jag också en jättefin häst-tavla fast den har jag inte kvar.
Tre av alla mina sju-åtta väskor! Jag älskar väskor!

Det här fina kortet är på mig och min mamma när jag var jätteliten...
Jag älskar min fina papperskorg som jag köpte i en affär med mamma och mormor. Vi hade jättetrevligt och mysigt den dagen!
Och sist men inte minst mina finaste nallar Jonas och Nina! Jonas fick jag när jag döptes och Nina fick jag av mamma och Mikael.
Ha en fortsatt trevlig och mysig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar