22.11.09

Julmys med farmor


Hej igen! Under helgen så har våran goa farmor passat oss. Hon håller på med scrapbooking så vi har gjort lite julkort. Här kommer lite bilder på vad jag har pysslat med!

Det här söta kortet är en liten ängel.

Detta var väl fint?

Den lilla beige lappen är ett litet gulligt knäckrecept!

Det här kortet föreställer en flicka och en pojke som håller varandra i hand. Fint va?
Den här lilla lådan ska jag spara alla mina kort i innan jul!
Här är alla korten i en och samma klunga! Man kanske inte ser så bra men jag ville ha alla på samma kort!

Ha en fortsatt mysig och regnig dag!

6 kommentarer:

  1. Nämen ååååååå va fint ni har gjort! Farmor är grymt duktig på det här va? Å du kommer inte vilja skicka iväg ett enda...:)

    Hälsa farmor - stora kramar!!!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Alice jätte fina jul kort. Jag skulle inte kunna göra så fina kort, om jag skulle hålla på ett helt år! kram fille.
    :)

    SvaraRadera
  3. Hej Alice!
    Vilka vackra kort! Vad duktiga ni är du o din farmor:)

    Ha en bra eftermiddag,

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej och tack för senast!
    Jag hade en underbar helg. Ni är helt underbart ljuvliga och fantastiskt kloka roliga personer du och dina syskon. Jag fick både skratta och gråta :)(ler).
    Jag såg lite hur enkelt du greja med din blogg så snart ska jag väl få till min.
    Många kramar och hälsa hela din (och min) familj. Farmor

    SvaraRadera
  5. hej Alice!

    Fina kort :)

    Saknar dig kram storasyster :)

    SvaraRadera
  6. Hej Alice! Det var ett tag sedan nu. Vilka vackra kort du har pysslat ihop! Man blir ju nästan lite avund! Hoppas att allt e bra annars med dig. Kramisar Sabina.

    SvaraRadera