9.8.14

Byter bloggportal


Efter 6 år, 2783 inlägg och en massa blandade känslor här på bloggen så byter jag nu bloggportal. Kände att det var dags för en nystart vilket passar perfekt nu till hösten. Jag har valt att börja blogga på nattstad.se och hoppas att det ska vara något som passar mig och förhoppningsvis ger det mig ny inspiration till skrivandet och fotograferingen. Dessutom kan jag ju inte längre heta alicepaholm då jag ju faktiskt inte bor på Holm längre... Jag hoppas att ni alla hänger med på min resa, för vad är bloggen utan er läsare? Alice på Holm kommer alltid finnas kvar här då den ju faktiskt blivit som en dagbok för mig, full med minnen. Men som sagt, nu är ni välkomna att besöka min nya blogg om ni bara klickar på länken nedan! Tackar för dom här 6 åren xDxdd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar