29.6.14

The fault in our stars



 
Igår åkte jag och Karin in till stan för att gå på bio vid fyra. Såg den nya storfilmen The fault in our stars (svenska titeln: Förr eller senare så exploderar jag). Har hört väldigt mycket bra om denna tidigare - bland annat att den skulle bli årets Titanic - och ja, det var verkligen den finaste filmen jag sätt... Lipade ett antal gånger och till och med efter filmen, blir rörd bara jag tänker på den. Så för er som inte redan sätt den - ni MÅSTE. Tänker inte säga så mycket mer utan ni får helt enkelt bilda er en egen uppfattning. Efter filmen gick vi runt i stan en stund på kvällen, handlade lite gott och satte oss vid älven där en trubadur i närheten spelade sommarlåtar. Sååå mysig kväll! Sov sedan hos min fina vän vilket var lika cozy som vanligt. Hoppas ni haft en bra helg, imorgon går jag in på min tredje och näst sista jobbvecka så vi hörs nästa helg igen! Puss och kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar