1.1.14

Sammanfattning 2013


två bilder från igår, älskar dig bästa!!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Sett Justin live ;)
Hur har ditt 2013 varit? – I helhet, amazing!! Det känns som om det varit ett riktigt bra år.
Blev du kär i år? – Jaa, aldrig varit så kär som jag blev/är!
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? - Hmm... svårt att välja men 22 april och 21 augusti.

Bästa köpet? –  Nya huset xDxdd
Vad spenderade du mest pengar på? - Oj, måste nog vara kläder och mat. 
Gjorde någonting dig riktigt glad? – Ja mycket, men att Alva blev friskförklarad i början av året var det bästa.
Vilka låtar kommer påminna dig om 2013? –  Let her go, Wake me up, Boomerang, Love will remember, Legenden och aa mååååånga fler, skulle kunna rada upp hela spotify-listan Sommar 2013!
Vem/vilka har du umgåtts med mest? – Det är väl framför allt mina närmsta vänner och min familj skulle jag nog säga!
Har du haft ett förhållande under 2013? - Ja, eller inte hela men aa ;)
Vart reste du under 2013? – Thailand och Kroatien.

Var det något du saknade år 2013 och vill ha 2014? – PARTYYY. Nej men lite fler "träffar" med många både nya och gamla vänner.
Vad gjorde du på din födelsedag? – Tårtkalas med släkten.
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? - Det finns det säkert men jag tycker trots allt att det varit ett väldigt bra år.
Vem saknade du? – Adam såklart... men också Sofia Gidsäter, vi har träffats alldeles för få gånger i år :(
De bästa nya människorna du träffade? – Jag har väl mestadels kommit närmre många vänner vilket känns underbart, men helt nya är ju alla tjejer från Partille och Gothia cup - såå goa!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 
Lev livet, våga ta risker, ta vara på dagarna och välj dina strider. Ingen vet vad nästa dag har att komma med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar