22.11.12

Stan med min bästa ♥




älskar dig bästis 

Har haft en sjukt mysig eftermiddag i stan med Emma. Alltid lika mycket att prata om! Åt god mat och kollade i lite affärer, fick med mig några småsaker hem som kommer upp en annan dag. Behövde verkligen tänka på annat och den här tjejen får mig ju alltid på strålande humör! Tack hjärtat. Min dator kom tillbaka redan i morse men alla skolarbeten + andra betydelsefulla texter och liknande har raderats... Känns inte jättebra om man säger så. Får hoppas att det går att lösa på något sätt. 

Ska verkligen försöka uppdatera mer nu igen men bloggen är inte riktigt sig själv heller så där har vi ännu ett problem... I helgen åker jag iväg på konfa läger och då lär det stå helt still här, men är så tacksam över att ni fortfarande stannar! Nu blev detta ett ganska så långt inlägg men behövde skriva av mig så att ni vet hur läget ligger till. Puss och godnatt bästa läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar