4.8.12

Komsi komsi solen..


 
Bild från gårdagen.

God morgon världen!
Hur mår ni? Jag mår finfint! Sitter och väntar på att Linn ska höra av sig, hon ska antagligen komma hit idag så det blir nog toppen! Saknar henne :( Hoppas kunna ligga ute i solen en stund idag också men för tillfället känns ju vädret inte så lovande. Tur att jag och Karin tog vara på sommar dagen igår. Vad har ni för planer idag? Hade ni också tänkt sol och bad eller? 

I morgon kommer ÄNTLIGEN Ida, Ebba och Elsa hem. Finns inte ord för hur mycket jag längtar. Vi bor vägg i vägg och ändå har vi bara träffats kanske tre gånger på tio veckor?! Alla tidigare somrar har vi tillbringat dag ut och dag in tillsammans. Vad hände egentligen? Och snart är lovet slut. Hemskt.

Nu ska jag äta frukost, TTYL.

2 kommentarer:

  1. Heej alice har en fråga vad har du för bh ? :D<3 kanske lite privat fråga men måste få veta våra bröst är ungefär lika stora tror jag :D<3 men har du push up kanske. säg gärna vilken bh du har och storlek ;=)<3

    SvaraRadera