4.2.12

Härlig dag

Hej!

Igår var våra kusiner Sofia och Amanda hemma hos mig och Alva! Vi hade "FF-kväll" som Alva säger. Riktigt mysigt var det och vi skrattade i flera timmar. Alva somnade i soffan vid nio men efter tre timmar så vaknade hon och var hur pigg som helst. Så då körde vi Just Dance en stund för att träna bort alla dom 3 kilo godis som vi ätit... Japp, sjukt kul var det! När alla började bli lite trötta så la vi oss på golvet och kollade på film. Både jag, Sofia och Amanda somnade medan Alva satt vaken själv mitt i natten och kollade färdigt, haha going.
Tack för en helt awsome kväll flickor!

Jag och syster kom precis in efter att ha varit ute och spatserat i solen. Så härligt väder idag! Här får ni lite bilder :)




Vi träffade våra goshi-dogs Kolan och Nemo också! Dom hundarna gillar i alla fall snö ;)

Om en vecka sitter vi på flygplatsen och väntar. Försöker att lägga mig tidigt och sova länge för att fördriva tiden, LÄÄÄÄÄNGTAR! Jag börjar änna tröttna på kylan och snön...

Bloggar kanske senare ikväll! Fick hjälp av söta WHILMA med instruktioner om hur man bloggar från mobilen... efterbliven? Haha, så det kanske blir något mobilinlägg. Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar