10.7.11

Bigarråer...

...i vår trädgård.

Ja, nu har vi ett helt träd fullt med massor av solmogna bigarråer!
Mumsigt!!
Jag som inte är så lång fick ha en stol till hjälp. Men det funkar ju det också ;)

Jansson och kompani var mer intresserade av vinbären..
Denna veckan har jag massor av kul grejer framför mig! På tisdag så ska jag sova över hos min goa kompis Johanna. Det kommer bli sååå mysigt!

I morgon blir det mini-party med mig, Adam, Alva, Ida, Ebba och Elsa. Tema: Hollywood! Det blir många roliga lekar och så ska vi kolla på gamla minnen från när vi var små. Vi var ju kompisar redan då ;) Också blir det såklart massor med godis!!!

Kram Alice ;))

2 kommentarer:

  1. tisdag kmr bli bäst:)<3<3

    kramisar från johanna:*

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli grymt kul Jonna!
    Puss o kram från mej/ Alice<3333 :*

    SvaraRadera