5.5.11

Stop the time!!

Chacha!

Idag blir det ett litet inlägg till min gulliga lillasyrra Alva som fyllde 6 år i tisdags!! Det är inte klokt så fort tiden går alltså! Men nu är det bara så att min LILLAsyster håller på att växa ikapp mig nästan. Och hon har bara tre skostorlekar mindre än mig. Cheeeses!!
Pizza och glass-tårta stod det på middags-beställningen och det blev det. Men man måste ju starta födelsedagen med en chokladboll och mjölk med rosa sugrör!
Massor av fina paket fick hon. Av mig och Adam: En rosa plånbok med en choklad-luktande läppglans i och ett par nyckelpig-örhängen. Det gillade du syrran va?? ;)
Och när hon gick ner i vardagsrummet så stod det en ny cykel där! Det var nog det bästa verkade det som. För man ser knappt Alvisen på eftermiddagarna! Här är några favvo-bilder på gullungen:
Nära...
...eller inte nära, det är frågan! Hahahaha ;)
Älskar dig sötnows!
Det här är hennes egen favoritbild. Jo, jag tycker också att den är rätt cool!
Och Alva, jag tycker att du är cool också, inte bara söt för jag vet att du gillar att vara cool ;)
Mums... glass! Det bästa du vet!
Försök inte att gömma dig för mig cooling!

Grattis igen stumpan, vi ses i vardagsrummet om tre sekunder! Hihi xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar