2.11.10

Choklad mys

Hejj!

Idag har jag, Adam och mamma haft mys-dag. Först gick vi upp och åt en god frukost. Sedan åkte vi till "Lek och buslandet". Där vann vi den här stora chokladen! Vi fick välja om vi ville ha toblerone, mjölk choklad, schweizer nöt eller kex choklad. Och då valde vi schweizer nöt för den är klart godast!

Vilken tycker ni mest om???

Sedan åt vi på Mc donalds och köpte tyg till min lampa. Låter inte det som en mysig dag i det här rusket? Nu sitter vi här och myser framför TV:n.

Höst kramar från Mej ;)


3 kommentarer:

  1. Hahah hade lätt valt Toblerone :D

    SvaraRadera
  2. Kan inte rekomendera toblerone har vunnit det man tröttnar efter ett tag/joel

    SvaraRadera
  3. jag vet inte vad jag skulle välja kanske mjölk choklad eller nä jag vet inte.hahahahaha...Absolut en mysig dag
    /syssling

    SvaraRadera