12.10.10

Ljuva toner

Förra veckan framträdde jag på scen tillsammans med några av dom andra tjejerna som också sjunger för Marie som är vår sång coach på "Ljuva toner". Jag gjorde en cover av Britney Spears låt "Everytime". Tjejen i den blå tunikan är min super duktiga "bonus syssling" Alicia.
Efter att jag hade sjungit så fick jag "premiär blommor" av min goa kompis Isabell. Vi träffades för första gången i Thailand och kom på att vi sjöng för samma Marie :) Det var så himla kul att träffa henne igen! Hon är en fantastiskt gullig tjej, som jag tror kommer bli en stor musikal stjärna!

1 kommentar:

  1. vilka fina bilder alice.Du var också jätte duktig ,det ska bli jätte kul att sjunga med dig på ljuva toners julkonsert med Max och Lovisa också!
    men dig känner jag ju!!! håller på att öva nu.
    syns på söndag hos koreografen kram kram alicia

    SvaraRadera